Виховання

Вік Розуміння Активне мовл. Сенсор.розвиток Гра в дії Рухова активність Навички самообсл.
1,1р-

1,3р

 

 

 

 

Запас слів

швидко збільшується

 

 

Користується лепетом і окремими

полегшеними

словами в момент

рухової ак

тивності, здивування, радості.

Орієнтується

у двох контраст-

величинах

з різницею в 3см.

Відтворює

в грі раніше

вивчені дії з передметами (годує ляльку, на-

низує кільця на стержень).

Ходить довго

присідає,

нахиляється, повертається, точиться назад.

Самостійно

їсть густу їжу.

 

 

 

 

 

 

 

1,4р-

1,6р

Узагальнює

предмети за

істотними ознаками

Спрощеними словами називає предмети та дії в момент сильного зацікавлення Знає 3-4 геометричні фігури Відображає в

грі окремі дії, які часто спостерігає

 

 

Переступає

через перешкоди (брусочки)

рухається приставним кроком

Самостійно

їсть рідку їжу

ложкою.

 

 

1,7р-1,9р Розуміє нескладну розповідь по сюжетній картинці, відповідає на запитання дорослого. Під час гри позначає свої дії словами і двослівними реченнями Орієнтується в трьох контрастних величинах предметів (типу кубів) з різницею в

3 см.

Відтворює нескладні сюжетні споруди, перекриття типу «воріт», «лавки», «вдома». Ходить по обмеженій поверхні (шириною 15- 20 см), піднятою над підлогою на 15-20 см. Частково роздягається з незначною допомогою дорослого (знімає черевики, шапку).
1,10р –  2 р Допомагає дорослому розповідати казочку чи вірш При спілкуванні з дорослими користується трискладовими реченнями, використовує прийменники та займенники Підбирає за зразком і інструкцією дорослого 3 контрастних кольори. Відтворює ряд послідовних дій (початок сюжетної гри). Переступає через перешкоди чергуючи крок. Частково одягає одяг (черевики, шапку).