Показники нервово-психічного розвитку дітей 2-го року
Вік | Розуміння | Активне мовл. | Сенсор.розвиток | Гра в дії | Рухова активність | Навички самообсл. |
1,1р-
1,3р
|
Запас слів
швидко збільшується
|
Користується лепетом і окремими
полегшеними словами в момент рухової ак тивності, здивування, радості. |
Орієнтується
у двох контраст- величинах з різницею в 3см. |
Відтворює
в грі раніше вивчені дії з передметами (годує ляльку, на- низує кільця на стержень). |
Ходить довго
присідає, нахиляється, повертається, точиться назад. |
Самостійно
їсть густу їжу.
|
1,4р- 1,6р |
Узагальнює
предмети за істотними ознаками |
Спрощеними словами називає предмети та дії в момент сильного зацікавлення | Знає 3-4 геометричні фігури | Відображає в
грі окремі дії, які часто спостерігає
|
Переступає
через перешкоди (брусочки) рухається приставним кроком |
Самостійно
їсть рідку їжу ложкою.
|
1,7р-1,9р | Розуміє нескладну розповідь по сюжетній картинці, відповідає на запитання дорослого. | Під час гри позначає свої дії словами і двослівними реченнями | Орієнтується в трьох контрастних величинах предметів (типу кубів) з різницею в
3 см. |
Відтворює нескладні сюжетні споруди, перекриття типу «воріт», «лавки», «вдома». | Ходить по обмеженій поверхні (шириною 15- 20 см), піднятою над підлогою на 15-20 см. | Частково роздягається з незначною допомогою дорослого (знімає черевики, шапку). |
1,10р – 2 р | Допомагає дорослому розповідати казочку чи вірш | При спілкуванні з дорослими користується трискладовими реченнями, використовує прийменники та займенники | Підбирає за зразком і інструкцією дорослого 3 контрастних кольори. | Відтворює ряд послідовних дій (початок сюжетної гри). | Переступає через перешкоди чергуючи крок. | Частково одягає одяг (черевики, шапку). |