У 2015 році закладом підписано Угоду про співробітництво з обласною психолого-медико-педагогічної консультацією щодо додаткового діагностичного обстеження дітей.

15, 16 листопада 2018 року спеціалістами обласної психолого-медико-педагогічної консультації (завідувач Бугайова І.А.) у Будинку дитини проводилось діагностичне обстеження вихованців закладу з метою психолого-педагогічного вивчення і визначення програм для подальшої корекційно-розвивальної роботи з дітьми. Під час обстеження у дітей відзначалося позитивне ставлення до процедури діагностики, адекватні емоції при спілкуванні і співпраці з дорослими.

Діти 2-3х років швидко вступали в контакт, на прохання виконували предметно-практичні інструкції та ігрові дії, співвідносили предмети за формою, розміром та кольором. Навички до сюжетного малювання у дітей у межах вікової норми. У дітей, які були обстежені вдруге, спеціалістами ПМПК  відзначалася позитивна динаміка результатів розвитку і навчання вихованців педагогами та вихователями Будинку дитини (логопеди, дефектологи, практичний психолог).

Завдяки спільним зусиллям медико-педагогічного персоналу вдалося оптимізувати процес індивідуального розвитку, забезпечити реальне визначення результатів розвитку та навчання, звести до мінімуму ризики затримки психічного розвитку. Вихованці старше трьох років мають норму інтелекту, знають кольори, відтінки, рахують у межах 5, мають уявлення про кількість предметів, спілкуються фразовою мовою, задають питання.

Діти молодшої групи  (віком 1-2 роки) показали високий рівень навичок комунікації з дорослими, покращення предметної гри та сенсорного досвіду, розуміння зверненої мови, розширення словника.

У дітей різновікової групи для дітей з ураженням центральної нервової системи, вихованців з інвалідністю, відзначалося покращення стато-кінетичних навичок та маніпуляцій рук і емоційних реакцій.

Співробітництво з обласною психолого-медико-педагогічної консультацією триває.